Friday 12 October 2018

Ammattitaidolla SAND Mikonkatu

MIEHENÄKIN SAIN KOKEA AIVAN MAHTAVIA OSTOKOKEMUKSIA 

SAND MIKONKATU, HELSINKI LIIKKEESSÄ








Poikkesimme ”Me ollaan NE” parhaan ystävättäreni upean bloggaaja Sadun ”Satus Lifestyle” kanssa SAND Mikonkadun liikkeessä ostoskierroksellamme. Satu halusi nähdä lähemmin takin, jonka näki näyteikkunassa. Varsinaisesti olimme etsimässä minulle tällä kertaa talvitakkia, mutta näinhän siinä yleensä käy että samalla kertaa päädyimme molemmille, niin miesten- kuin naistenkin osastoille. 




Tiesin tarkalleen millaisen talvitakin halusin. Se oli saman tyylinen jonka olin ostanut Sokoksesta pari vuotta sitten. Tyköistuva, pehmeä, villakankainen takki. 




No täällä Satu alkoi katsella SANDin upeita vaatteita ja myyjät keskittyivät esittelemään Sadulle sopivia vaatteita. Tunsin oloni hyväksi kun minulle ei samaan aikaan alettu tuputtamaan mitään, vaan sain rauhassa seurata mitä kivaa Sadulle löytyy liikkeestä.






 Satu löysi kivan takin, joka todella sopi hyvin hänelle ja siihen sopivan jumpsuitin. Jumpsuit oli kuin luotu Sadulle. Molemmat näyttivät todella hyviltä hänen yllään. Kun Satu oli saanut ostoksensa tehtyä ja päätynyt ostamaan nämä kaksi upeaa luomusta, ajattelin, että nyt lähdemme vielä etsimään muualta sitä talvitakkia minulle. 


Mukava miesmyyjä kaimani Harri sanoi, että täällä liikkeessä olisi housut, joihin varmasti ihastuisin ja joista tulisi suosikkihousuni. Olen tosi kriittinen käyttämieni housujen suhteen ja ajattelin silloin että tuskimpa löytyy. Ostan nykyisin vaatteeni useimmiten ulkomaanmatkoillani. 




Hän toi minulle housut ja menin niitä sovittamaan. Kun ne oli ylläni niin ensimmäinen tunteeni oli että WOW! Nämä ovat juuri sellaiset housut jotka halusin. Olin aikaisemmin löytänyt vähän samanlaiset housut Iloilon kaupungista Filippiineiltä. Housut olivat tyköistuvat, joustavat ja peppunikin muoto tulee niissä hyvin esiin. Olin myyty näihin housuihin ja ihmeissäni miten myyjä Harri olikin osannut arvata että pidän juuri tämänlaisista housuista. 


Seuraavaksi hän toi samettibleiserin kokeiltavaksi. Olin huomioinut sen jo vaatetangossa kun Satu kokeili vaatteita liikkeessä.




 Samettibleiseri näytti hienolta ylläni ja ihastuin myös siihen. Somesta jälkeenpäin huomasin, että näyttelijä Jasper Pääkköselläkin on ollut samanlainen käytössä. Se on juhlavampi kuin muut pikkutakkini ja nyt sille löytyy jo ensimmäinen oikea käyttöpaikka.

 



Olemme menossa U.S.A.n suurlähetystöön pikapuolin ja sinne tämä juhlava samettibleiseri on omiaan. Pidin siitä, että myyjä ei tyrkyttänyt mitään vaatteita vaan antoi asiakkaan itse vakuuttua vaatteesta rauhassa. 

Bleiserin hihoja piti lyhentää ja jätin sen sinne korjattavaksi. 


Sen jälkeen myyjä (tietämättä sitä, että olin etsimässä edes talvitakkia) esitteli minulle juuri sellaisen talvitakin, jota olin etsinyt jo aikaisemmin useista liikkeistä. Kun laitoin sen päälleni niin se heti tuntui omalta. Siinä oli juuri ne kaikki ominaisuudet jota halusin hyvältä, kestävältä talvitakilta. Mukaan tarttui myös hieno italialainen harmaa villakaulahuivi takkiin sopivana.




Kun tulin noutamaan samettibleiseriäni, esitteli luottomyyjäni Harri minulle todella upean ja asusteeseen sopivan SAND malliston vyön. Minulla ei ole koskaan aiemmin ollut niin hienoa vyötä






Sand Mikonkadulla saa asiakas yksilöllisestä huomiota ja asiakaspalvelutilanne on hyvin lämminhenkinen kuohuvineen 🥂 kiireettömässä myymälätilassa. Asiakas saa rauhassa sovittaa tuotteita ja harkita ostopäätöstään. 




Oli todella mukavaa kuvauttaa vaatemerkki Sandin asusteet hienossa Kämp hotellin ala-aulassa. Heidän vaatteensa ovat korkealaatuisia ja ne kestävät hyvin hoidettuina vuosikymmenestä toiseen.


   

Kuvaajina Kämp hotellissa toimivat Sofia ja Rafaelo. 


Bleiserini löytyy täältä.

Ulkotakkini löytyy täältä ja mustat housuni ovat myös Sandin upeaa mallistoa ja ne ovat tyköistuvat, elastiset ja kiiltoa kankaassa. 


Löysin Sandin valikoimista todella ammattitaitoisen myyjän avulla seuraavat SAND tuotteet: 

upean Star SJ samettibleiserin, istuvan talvitakin, Virgin wool kaulahuivin, 32 mm/Belts MW vyön sekä Paul SS mustat housut.

 

🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿


Sand Copenhagen Concept Store

Mikonkatu 4

00100 Helsinki

📞050 4119735





SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template by pipdig