Wednesday 9 September 2020

LAIHDUTUSVINKKINI (yhteistyö Slimjoyn kanssa)

OMA TARINANI KESKI-IKÄISENÄ PAINONPUDOTTAJANA


Joskus on vaikeinta tehdä jotain, mitä todella haluat tehdä. Muistan edelleen, kuinka eksyin tieltäni ... Ja kuinka vaikeaa minulla oli palata takaisin raiteille. .



"Nuorena olin laiha ja 25-vuotiaana tein mallintöitä. Keski-ikäisenä painoa tuli, mutta sain sen hallintaani. “


Rakastin säännöllistä liikuntaa ja olin ihannepainossani. …


”Noin 3 vuotta sitten olin toivepainossani säännöllisten kuntosaliharjoittelujen avulla.


 2 vuotta sitten äitini kuoli äkillisesti syöpään ja se aiheutti haluttomuuden jatkaa kuntosaliharrastustani. Nyt olen saanut uuden innon saavuttaa ihannepainoni ja hoikempi ulkonäköni takaisin. “





Onneksi lopulta sain hallinnan takaisin itselle ja aloitin säännöllisen kuntoilun uudelleen.


Koska minulla on aina ollut raamikkaat hartiat, pystyin kehittämään lihaksiani melko nopeasti. Keskittyminen lihaksiin oli tosi hyvä strategia . Minun vartalotyyppini on altis rasvan kertymiseen vatsan alueelle ja  pian huomasin tarvitsevani apua sen kanssa ... " 




Aloitin käyttämään ensin ApidoSlim Exremeä, jota olen käyttänyt nyt reilut 3 kk . Sen jälkeen olen käyttänyt FatBurn Extremeä, WaterOut Extremeä, NightBurn Extremeä, L-Carnitine Pure 1000, FatEliminator Extremeä, L-Carnitine Pure 500 ja HungerBlock Extremeä.




“Tuotteita on helppo käyttää ja niissä on paljon luonnollisia aineosia. Tämä on minulle tärkeää. Tutkin tuotteiden aineosia ja ne saivat minut vakuuttuneeksi SlimJOY tuotteista.”


Koska monet SlimJOY- lisäravinteet ovat nesteitä ja koska suurinta osaa niistä voidaan käyttää samanaikaisesti, painonpudotusprosessin eri näkökulmien kattaminen on helppoa ja kätevää!






Ruoansulatus ja nesteenpoisto

WaterOut EXTREME auttoi minua pitämään ruoansulatuksen huippukunnossa ja poistamaan ylimääräisen nesteen kehosta nopeampaan painonpudotukseen.


Rasvanpoltto

Yhdistämällä FatBurn EXTREME ja NightBurn EXTREME tuotteet syntyi mahdollisuus polttaa enemmän kehon rasvaa - 24/7 ja tarkoitti, että minun harjoittelullani oli suurempi vaikutus.


Ruokahalun hillitseminen ja suureneva kalorivaje:

L-Carnitine Pure 1000 auttoi nostamaan minun energiatasojani parhaan tuloksen saavuttamiseksi. FatEliminator EXTREME ja HungerBlock EXTREME auttoivat minua annoskokojen kontrolloinnissa ja tekemään fiksuja ruokavalintoja.




Huomasin ensimmäiset muutokset noin kuukausi käytön aloittamisesta, jolloin sain pois 5 kiloa*. Ikävä kyllä 2 kiloa tuli takaisin. Painoni on mennyt ylä- ja alamäkeä. Kuntosaliharjoittelun tuloksena on enemmän lihakseni kasvaneet ja siten paino ei ole pudonnut vielä mitenkään huomattavasti.


Vaa’an numerot eivät kuitenkaan ole tärkein asia minulle . Haluan rakentaa lihasmassaa ja nämä tuotteet auttavat saavuttamaan halutut tulokset





.

"Ruoansulatukseni on parantunut huomattavasti. Olen muilta osilta tyytyväinen kehooni, paitsi vatsan seutuuni täytyy tulla muutos. Sain sen aikaisemminkin aikaan ja uskon saavuttavani sen liikunnalla, kuntosaliharjoittelulla sekä SlimJoy tuotteiden avulla,” 


Mielialani oli parempi aiemmin. Haluan sen kaiken takaisin ja olen valmis tekemään sen eteen töitä. Haluan takaisin ne aiemmat terveelliset elämäntapani. Kuntosali ja Slimjoyn tuotteet auttavat minua saavuttamaan tavoitteeni.





SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template by pipdig