Thursday 25 January 2018

Akvamariini Porter Novellin pressipäivässä

Minulle tuli kutsu Akvamariini Porter Novellin pressipäivään suoraan järjestäjältä ja kävin tutustumassa tuotteisiin. 

Minua kiinnostaa aina lisäravinteet ja uutuustuotteet. Mielelläni kokeilen ja tutustun tälläisiin tuotteisiin, sillä vaikka olen mies niin olen syönyt lähes 10 eri lisäravinnetta jo lähes 10 vuoden ajan säännöllisesti. 

Siitä sainkin taas tulevan blogini aiheen kun esittelen lukijoilleni mitä lisäravinteita syön parhaillaan ja mitä olen kokeillut. Olen koonnut tähän joitain mistä nyt tässä tilaisuudessa sain tuote-esittelyt ja mitä heti aloin kokeilla. 

Paikanpäällä oli taas rento fiilis samoin kuin viime vuonna kun olin viimeksi vastaavassa tilaisuudessa. 




i say: TURVOTUS & IBS-OIREET kapselit

tuovat helpotusta turvotuksen hoitoon 
•  ennaltaehkäisee turvotusta
• auttaa ilmavaivojen aiheuttamaan epämukavuuden tunteeseen
• vähentää ärtyvän suolen oireyhtymästä (IBS) johtuvas lisääntynyttä kaadun muodostusta
• vähentää suolistokaasuja
• rauhoittaa suolistoa (piparminttuöljy kapseleissa) 

Tuotetta voi ostaa apteekista ovh 12-15 € per 30 kapselin paketti. 



Sea-Band-matkapahoinvointiranneke

Matkapahoinvointi johtuu sisäkorvan aistimasta heiluvasta liikkeestä, joka ei vastaa silmien antamaa tietoa ympäristöstä. 

lievittää matkapahoinvointia
• lievittää raskauspahoinvointia
• ei sivuvaikutuksia
• vaikutus perustuu ranteessa sijaitsevaan P6-akupisteeseen (Nel-Kuan) painantaan
• voi käyttää ennakoivasti tai pahoinvoinnin jo alettua

Rannekkeet tulee asettaa molempiin ranteisiin. Pakkauksessa on 2 kpl rannekkeita ja saatavilla apteekista ovh. 15 - 20 € per pakkaus. 

Minulla on ollut kaukomatkoilla pahoinvointia mutkikkaisilla teillä ja pienissä veneissä merellä. Siksi mielenkiintoni heräsi tähän tuotteeseen ja aion ottaa tämän tuotteen käyttööni heti seuraavalla matkallani. 







 

Ystävälliset ja avuliaat tuote-esittelijät valmiina esittelemään kyseisiä tuotteita. 





















Pressipäivän tunnelmia 



Kiitos mukavasta päivästä! 

#akvamariiniopenhouse, #akvamariinipr ja @akvamariinipr.





                     

SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template by pipdig