Monday 5 March 2018

JYSKgoesKESÄ kesäsisustuskauden avajaiset Meripaviljongissa

JYSK goes KESÄ-kesäsisustuskauden avajaiset 
MERIPAVILJONKI
 
NOTE!!! Automatic translation english in the end of this finnsh text!!!! 





 
Kuin kesä olisi tuulahtanut eteeni, kun astuin sisään viime viikolla Meripaviljonkiin!
 

 
Kyseessä oli JYSK goes KESÄ tapahtuma, jossa me kutsuvieraat pääsimme tutustumaan niin itse yrityksen historiaan kuin myös tulevaan kesän uutuustuotteisiin. 
 




 
Olin yllättynyt monestakin asiasta. Ensinnäkin mielikuvani yrityksestä JYSK muuttui täysin tämän vierailun aikana. Olin mieltänyt yrityksen paljon mainostavaan halpaan ja ei niin laadukkaisiin tuotteisiin. Tälläinen mielikuva minulla oli yrityksestä, mutta mielenkintoisen yrityshistorian, innostuneiden esittelypuheiden ja  kaiken sen faktan jälkeen mitä kuulin tässä tilaisuudessa, itsekin innostuin! Mielikuvani muuttui täysin yrityksestä! Yrityshän onkin kaikkea muuta mitä olin aikaisemmin ajatellut. Yritys on innovatiivinen, mielikuvitusrikas, uudistuva, kilpailuhenkinen, laadusta huolehtiva ja kiinnittää materiaaleihin huomiota. 
 
        

Olen ollut 80- ja 90-luvulla mukana logistiigassa tuomassa Suomeen myös huonekaluja maailmalta. Silloin Asko ja Isku olivat kova sana. Pohjois-Italiasta tuotiin valtavat määrät Suomeen huonekaluja. Nyt on aika päivittää mielikuvani tähän päivään ja tiedän että jatkossa tulen vierailemaan JYSKissä paljon useammin kuin aikaisemmin.
 
 
Mielestäni he olivat onnistuneet kokonaisuudessa. Raikas, kevyt ja pirteä kokonsisuus! 



Odotan jo huhtikuun alun kutsuvierastapahtumaa ja etenkin sitä mitä jännää kodinsisustustavaraa saattaisin löytää isolle 12 m2 parvekkeelleni ja myös kotiini. 

Tilaisuus oli mielestäni todella hyvin onnistunut. Informatiivinen, innostava, mukava tunnelma ja mitä parhain tarjoilu. Upeat pikkusuolaiset ja hyvä viini sekä mukavaa seuraa! Mitä enempää voi toivoa?
 





 
 Lähtiessä sai vielä mukavan kassin mukaan, jossa ihana tyyny, tarjouluvati ja kynttilälyhty. Tyynyn otin jo heti samana yönä käyttööni ja lyhty sekä tarjoiluvati tulevat käyttöön. Aina eivät ”goodiebagit” sisällä käyttökelpoista tavaraa, täällä sisälsi ja siitä olen iloinen. 
 
 
Ystävättäreni Sadun kanssa lähdimme hyvillä mielin tästä  tilaisuudesta. 
 
 
Kevään ja kesän muotivärit näkyvät myös JYSK mallistossa. 

 
Huomasin heidän esittelyssään, että värimaailma on heillä myös hyvin ajan hermolla. Kesän tulevat muotivärit näkyvät myös JYSKin mallistossa.
 
 
Olin vaikuttunut heidän tekstiileistään ja siroista parvekkeelle sopivista tuoleista. Ne sopivat varmaan hyvin nykyisen Billnäsin sohvaryhmäni seuraksi. Samoin uskon löytäväni parvekkeelleni  jotain kivaa heidän valikoimistaan. 
Pidin täällä esillä olleista malleista! 
Raikasta ja ajan hermolla olevaa suunnittelua. Onnittelut JYSK! Olette oikealla suunnalla! 
 
Näemme varmasti uudistetun Lanternan myymälänne avajaisissa! 
 
JYSK goes to the opening of the Summer Summer Season
SEA PAVILION

Like the summer would have spied on me when I walked in last week to the Meripaviljonki!

It was the JYSK goes KESÄ event, where we invited our guests to explore both the history of the company itself and the upcoming new summer products.

I was surprised by many things. First, my imagination about JYSK changed completely during this visit. You've been thinking about a lot of advertising that's cheap and not so high-quality products. This was my idea of ​​a company, but after some kind of business history, enthusiastic introductory speeches and all the facts that I heard at this event, I myself became enthusiastic! My mind changed completely from the company! The business is all that I had previously thought. The company is innovative, imaginative, renewing, competitive, quality-conscious and paying attention to the materials.
        I have been in the 80's and 90's with the logistiigassa Finland also bringing in furniture from around the world. Then Asko and Isku were a tough word. Large quantities of furniture from Northern Italy were imported into Finland. Now is the time to update my mind to this day and I know that I will visit JYSK much more often than I did in the future.

I think they had succeeded in the whole. Fresh, light and cheerfulness!

I am looking forward to a celebration event in early April, and especially what a thrilling home furnishing item I could find for my big 12 m2 balcony and also my home.

The event was, in my opinion, very successful. Informative, inspiring, comfortable atmosphere and the best serving. Great little snacks and good wine and nice follow! What more can you hope for?

 At the time of leaving, she still got a nice bag, with a lovely pillow, a bottle of water and a candle lamp. I started taking the pillow early this night, and the lantern and the serving hatch will be used. Always do "goodiebagit" within the usable stuff, here included, and for that I am glad.

With my friend Sadu, we left with great pleasure this opportunity.

Spring and summer fashion colors are also visible in the JYSK collection.

In their presentation I noticed that the color scheme is also very time-consuming. Fashion shades of summer are also shown in JYSK's collection.

I was impressed with their textiles and the generous chairs that fit the balcony. They probably fit well with my current Billnäs couch team. Likewise, I believe I find something nice about their selections on my balcony.

I liked the models here!
A cool and timeless design. Congratulations to JYSK! You are in the right direction!

We are sure to see you at the opening of our upgraded Lanterna store!
SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template by pipdig