Monday 15 October 2018

33 KYSYMYSTÄ JA VASTAUSTA - blogihaaste

33 Kysymystä Ja Vastausta – Blogihaaste



Blogeissa on viimeaikoina näkynyt 33 kysymyksen -blogihaastetta ja ajattelin itsekin osallistua tähän. Tässä ovat minun vastaukseni.

Avioliittoja: 0

Olen ollut nuorena viittä vaille naimisissa. Hääpäiväkin oli ja kutsut lähetetty. Peruimme häät yhteisymmärryksessä. Olimme liian nuoria. 

Kihloissa: 2

Olen ollut kaksi kertaa elämäni aikana kihloissa. Ensimmäinen kihlaus tapahtui kun olin 19-vuotias.  Toinen paljon myöhemmin. Olimme kihloissa koko seurustelumme ajan eli 18 vuotta. Menimme kihloihin vuoden seurustelun jälkeen 1-vuotispäivänä. 

Lapsia: 0

Lemmikkejä tällä hetkellä: 0

Mulla oli lapsena marsu, kultahamstereita, sain koiran, mutta en saanut ottaa sitä kotiini niin se annettiin isovanhemmulleni.

Leikkauksia: 1

Mut on leikattu 7-vuotiaana minulta poistettiin kitarisat. Muistan vieläkin kun minut nukutettiin vanhanajan eetterikopalla. 

Tatuointeja: 0

En ole ollut koskaan ollut innostunut tatuointeihin. 


Lävistyksiä: 0

Enkä lävistyksiin. Ei edes korviin.

Muuttoja: 

Lapsena 3 muuttoa. Aikuisiällä muuttoja on takana kaksi.

Ampunut aseella:

Armeijassa ainoastaan. 

Ottanut lopputilin: 4 kertaa

Minulla on ollut pitkiä työsuhteita. Ennen opiskeluakin 2 vuotta, 10 vuotta, 5 vuotta, 7 vuotta ja nykyisesessä olen ollut 8 vuotta.  

Ollut saaressa: Lukemattomia kertoja

Vanhempieni kesämökki oli saaressa. Tosin sinne pääsi siltaa pitkin ja se oli niin iso ettei aina muistanut olevansa saaressa. Ulkomailla kiertänyt monet saaret. Viimeksi Filippiineillä tuli oltua monissa saarissa.  


Autosi: 0

Minulla ei ole edes ajokorttia. En ole autoihmisiä. Asunut koko ikäni hyvien julkisten yhteyksien päässä. Taksia käytän kun on hankala matka johonkin. 

Ollut lentokoneessa:  lukemattomia kertoja. Kaikki lomani olen viettänyt aikuisiällä ulkomailla. Käynyt 40 maassa. Monissa useita kertoja. 



Onko joku itkenyt vuoksesi: Kyllä

Ollut rakastunut: muutaman kerran, ihastunut paljon useammin

Olen ollut rakastunut muutamia kertoja elämässäni. Rakkaus on ihanaa. 

Ollut ambulanssissa: en

Luistellut: Kyllä, monesti. Viime talvena viimeksi työni puolesta. 

Surffannut: yläilmoissa wind surfing 2 kertaa

Tapahtui molemmat kerrat Boracay paratiisisaarella Filippiineillä. Ylitin itseni, pelkään korkeita paikkoja. 

Ollut risteilyllä: lukemattomia kertoja 

Ajanut moottoripyörällä: kokeilin ajoa Puerto Princessassa ja olin kyydissä useamman kerran


Ratsastanut hevosella: En koskaan

Lähes kuollut: Pari kertaa. Kerran 7-vuotiaana melkein hukuin. 

Ollut sairaalassa: Lähinnä muita katsomassa. Itse en potilaana koskaan. 

Suosikkihedelmä: Mango

Tuoreet mangot Filippiineillä ovat parhaita. Myös tuoreista mangoista tehty mango shake. 


Aamu- vai iltaihminen: iltaihminen

Valvon usein illalla myöhään kun silloin voi rentoutua. 

Lempiväri: Sininen, musta ja punainen

Lempivärini vaihtelee joskus mielialan mukaan. Musta on kumminkin se mitä eniten käytän. 

Viimeisin puhelu: kulta soitti videopuhelun äsken

Viimeisin viesti: tekstiviesti

Nähnyt jonkun kuolevan: Kyllä. 

Olimme siskoni kanssa äitimme sängyn vierellä ja pidimme molemmat hänen käsistä kiinni kun hän kuoli viime huhtikuussa. 

Kahvi vai tee: Kahvi, ehdottomasti!

Paras piirakka: Mustikkapiirakka. 

Kissa vai koira: Koira

Paras vuodenaika: Kesä








SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template by pipdig