Sunday 10 June 2018

Lomakuulumisia, menoa on taas riittänyt

Kesälomani alkoi ja ajattelin tässä kertoa hiukan mitä kaikkea olen kokenut ystävieni kanssa sen jälkeen. 

Ihan myös siksi, että tämä oli minun kesäloma-aikaani Suomessa. Ensi viikolla puhaltavat uudet tuulet ja sitten voit lukea postauksia minun tulevasta 7 viikon seikkauiluistani. 

Olen menossa kuukaudeksi Filippiineille ja kolmeksi viikoksi Thaimaahan. Filuppiineillä kiertelen taas eri saarilla, mutta Thaimaassa keskityn Bangkokin nähtävyyksiin ja myös tarkoitus kunnolla rentoutua businesapartomentosissa jossain 24 kerroksen korkeudessa.  No niistä enemmän myöhemmin, nyt sukellamne tilaisuuksiin missä olen ollut lomani alusta alkaen. 

 Ystäväni Satu kutsui minut ja ystävänsä hotellin promotilaisuuteen ja saimme tutustua hänen ypeaan huoneeseensa ja loungessa nautimme hotellin maukkaista, hienoista ja omaperäisistä cocktaileista. Kaikille meille maistuivat ne todella hyvin. Kiitos vaan Satu ja yhteistyökumppanisi hotelli Radisson Blue Aleksanteri vieraanvaraisuudesta. @aleksanterihelsinki
#aleksanterilounge
#aleksanterihelsinki
#radissonblulife
#statusblu





















Sen jälkeen olen ollut lukuisissa muissa tilaisuuksissa, joista olen tehnyt postauksia niin Facebook profiilissani kuin myös Instagramissani. 







Myös kolmen kaverin hienoja maukkaita jäätelöitä olen päässyt maistelemaan ja mukaan saimne 6 purkkia eri makuisia heidän todi herkullisia jäätelöitä. 













Jäätelöä on päästy maistamaan myös Magnumin upeissa puitteissa Ylioppilastalolla. Saimne luoda siellä oman, omilla suosikkimauilla kuorrutetutun Magnum puikon. Tilaisuuteen oli saapunut lähes kaikki missit ja paljon näyttelijöitä Salkkareista, Teuvo Loman puolisonsa kanssa, Roope Salminen tyttöystävänsä kanssa, Mega-Paula ym. 
Ilta siellä oli tosi hauska ja näki kuinka paljon vaivaa järjestäjät olivat nähneet illan eteen. Tarjoilijat toivat ahkerasti koko illan pieniä erilaisia herkkuja ja kuohujuomaa löytyi reilusti. Ohjelmaa oli lavalla ja paljon erilaista rekvisiittaa. Kiitos Magnum upeista juhlista.
 


































Aamiaisella on käyty myös NUXE kosmetiikan esittelyssä. #nuxefinland
Minun mieleeni on tämä brändi koska kaikki tuotteiden ainesosat tulevat luonnosta, siinä on otettu huomioon monet seikat. Eivät testaa tuotteita eläimillä, puhtaat luonnon raaka-aineet, eivät käytä lisäaineita eivätkä lisää mitään haitallisia aineita tuotteisiinsa. Kosteusvoitwet heillä ovat todella hyvät ja ne soveltuvat hyvin myös meille miehille. Kuitos Nuxe tuotelahjoista! Ne tulevat tarpeeseen mukaan matkalleni! 


























SHARE:

No comments

Post a Comment

Blogger Template by pipdig